Workcare - cały rynek
lokalnych usług w Twoim smartfonie

Tel: +48 601 692 009
E-mail: info@workcare.pl

Workcare to najlepsza na rynku aplikacja do zamawiania drobnych usług na żądanie.

Workcare powstał w Warszawie,
aby służyć jej mieszkańcom.

Twoje zamówienie

Koszt całkowity 0.00 PLN

 

Panel Twoje zamówienie pozwala Ci zarezerwować usługę na czas dłuższy, niż określony w systemie minimalny czas trwania usługi lub więcej, niż jedną usługę w jednym zamówieniu.

Jeśli chcesz zarezerwować usługę na dłuższy czas lub kilka usług na raz, po prostu dodaj kolejne godziny lub kolejne usługi do swojego zamówienia.

Gorące opinie

Z czystym sumieniem mogę polecić Panią Joannę jako opiekunkę.
Przez okres ponad 3 lat opiekowała się moją córeczką, później blisko rok okazjonalnie podczas choroby dziecka.

Alina Bąk dla wykonawcy: Joanna Kowalska


Z usług opiekunek Workcare korzystaliśmy od grudnia 2016 do sierpnia 2017 roku. Panie zazwyczaj z wielkim zaangażowaniem opiekowały się moim synkiem, sumiennie i odpowiedzialnie.
Jedna z Pań, Pani Joanna - jako jedyna osoba na świecie potrafiła nakarmić mojego zbuntowanego trzylatka.

Jan Kluska dla usługi: Opieka do dzieci


Niezwykle ciepła osoba, uzdolniona plastycznie i językowo. Pani Ewa świetnie dogaduje się z dziećmi i dba o nie, przez zabawę rozwija ich umiejętności. Nasz syn ją uwielbia!

Joanna Popławska dla wykonawcy: Ewa Potocka

Chcesz zamówić usługę
lub zostać wykonawcą?

Potrzebna Ci jest pomoc lub wyjaśnienia?
Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Serwis Workcare jest internetowym rynkiem drobnych usług wykonywanych przez sprawdzonych wykonawców, opiniowanych przez społeczność użytkowników. Jest swego rodzaju - osobistym asystentem, z pomocną ofertą szybkich i tanich, lokalnych usług realizowanych na żądanie. To miejsce, w którym zarówno osoby prywatne jak i firmy mogą całkowicie nieodpłatnie, zlecić wykonanie określonej usługi lub zarezerwować termin jej wykonania, znaleźć lokalnego wykonawcę lub zatrudnić na godziny fachowca czy też sprawdzoną pomoc do wykonania określonej pracy. Nieważne, czy potrzebna jest, np.: pomoc ‘złotej rączki’, masaż stóp, pilna dostawa czy catering dla dwojga - z serwisem Workcare można w ciągu kilku minut wybrać najlepszą z dostępnych ofert wykonawczych.
Nasza aplikacja rewolucjonizuje rynek usług! Rynek, który rozpaczliwie potrzebuje głębokich zmian i przełamania schematów. Serwisy ogłoszeniowe i wirtualne katalogi ofert są martwe, a przeszukiwanie Internetu lub tradycyjne śledzenie ogłoszeń jest mało efektywne i bardzo czasochłonne. Serwis Workcare to prawdziwa alternatywa, wyznaczająca standardy rozwiązań w kierunku, których zmierza Świat. Bez rejestracji, bez kolejek, bez czekania, bez żadnych kosztów, gdziekolwiek jesteś, cokolwiek potrzebujesz, …wystarczą 3 kliknięcia. Powiedz nam, co potrzebujesz, podaj miejsce wykonania usługi i pozwól nam działać. W ciągu 60 minut usługa lub sprawdzony wykonawca będą u twoich drzwi i co najważniejsze, płacisz tylko za pracę dobrze wykonaną! Radykalnie zmieniamy sposób korzystania z usług w epoce smartfonów. Zamawianie usług jeszcze nigdy nie było takie proste! Naprawdę na żądanie i naprawdę szybko!
Serwis Workcare powstał w Warszawie, aby służyć jej mieszkańcom w rozwiązywaniu codziennych spraw i problemów życiowych. Serwis stale się rozwija i przyjmuje do obsługi kolejne obszary aglomeracji warszawskiej. Obecnie serwis działa w następujących rejonach:
  • Warszawa, dzielnice: Śródmieście, Mokotów, Ochota, Żoliborz, Wola, Ursynów, Wilanów,
  • Konstancin-Jeziorna,
  • Milanówek,
  • Podkowa Leśna,
  • Komorów.
Jeśli jesteś wykonawcą i masz do zaoferowania umiejętności lub jesteś zainteresowany świadczeniem usług w wymienionych rejonach, zapraszamy do współpracy.
Szczegółowych informacji udzielamy pod adresem: info@workcare.pl lub telefonicznie, pod numerem: +48 601 692 009.
Serwis Workcare gwarantuje zamawiającym:
  • Brak obowiązku rejestracji,
  • Nieodpłatne uczestnictwo,
  • Nieodpłatne zamieszczanie zleceń,
  • Błyskawiczną kalkulację zleceń,
  • Łatwe i szybkie wyszukiwanie wykonawców,
  • Dostęp do sprawdzonych i godnych zaufania wykonawców,
  • Brak obowiązku zatrudnienia,
  • Bezpieczeństwo wykonawstwa i rozliczeń,
  • Intuicyjny interfejs do składania zamówień, dostępny 24/7,
  • Bezpłatną aplikację mobilną.
Serwis Workcare gwarantuje wykonawcom:
  • Nieodpłatne i dobrowolne uczestnictwo,
  • Bezpieczeństwo wynagrodzenia,
  • Najniższe prowizje na rynku,
  • Niezależność w wyborze zleceń,
  • Nowoczesne pozyskiwanie zleceń,
  • Własny grafik pracy,
  • Promocję działalności,
  • Stały dostęp do nowych klientów,
  • Szybkie i bezpieczne rozliczenia,
  • Brak kosztów związanych z pozyskiwaniem nowych klientów,
  • Intuicyjny interfejs do zarządzania i obsługi zleceń, dostępny 24/7,
  • Bezpłatną aplikację mobilną.
Wystarczy określić: zakres swoich umiejętności, rejon działania i odpowiadać na powiadomienia z serwisu o dostępnych zleceniach.
Nie, serwis nie pobiera żadnych opłat od zamawiających! Zamieszczanie zleceń nic nie kosztuje, nie ma też jakichkolwiek innych ukrytych kosztów.
Nic, nie ma żadnych opłat abonamentowych. Wykonawca płaci tylko uzgodnioną prowizję od zrealizowanego zlecenia (plus ew. dodatkową prowizję od zleceń bezgotówkowych, na pokrycie kosztów obsługi zewnętrznego procesora płatności PayPal). Wysokość prowizji jest wyrażona procentowo i ustalana indywidualnie podczas rejestracji wykonawcy.
Priorytetem serwisu jest troska o dobro zamawiających. Dlatego też, wykonawcy są starannie dobierani, a ich praca monitorowana i oceniana. Serwis jest gwarantem bezpieczeństwa, tj. poprawności przebiegu, właściwego wykonania i rozliczenia usługi. Zamawiający nie mają obowiązku zatrudniania i co najważniejsze, płacą tylko za pracę dobrze wykonaną! Dodatkowo, większość wykonawców jest ubezpieczonych a co za tym idzie, zamawiający nie ponoszą ryzyka ewentualnych szkód lub skutków złego wykonawstwa.
Jednym z podstawowych atutów serwisu jest gwarancja zapłaty wykonawcy za dobrze wykonaną pracę. Serwis jest gwarantem bezpieczeństwa i właściwego rozliczenia usługi. System, przed zatwierdzeniem zlecenia do realizacji przyjmuje zapłatę od zamawiającego w depozyt lub w inny, uzgodniony sposób zabezpiecza rozliczenie usługi. Jest to warunek konieczny do uruchomienia usługi! Zaraz po poprawnym wykonaniu usługi, wynagrodzenie jest przelewane na rachunek bankowy wykonawcy lub w inny, uzgodniony sposób niezwłocznie przekazywane wykonawcy.
To zależy wyłącznie od wykonawcy, nie ma żadnych ograniczeń ani limitów. Na wysokość zarobków mają wpływ, przede wszystkim: dostępność i gotowość do podjęcia pracy, lokalizacja, mobilność oraz dotychczasowa jakość wykonawstwa lub obsługi klienta, czyli tzw. ranking.
Tak, współpracę z nami można traktować zarówno, jako stałe lub jako dodatkowe źródło dochodu. Nie wiążemy wykonawców z serwisem i nie narzucamy limitów ale podpowiadamy, że im większe zaangażowanie i dostępność wykonawcy tym większa liczba przejętych zleceń.
Nie, serwis Workcare nie jest wykonawcą i fizycznie nie świadczy na rzecz zamawiających jakichkolwiek usług, oferowanych za pośrednictwem swojej aplikacji i witryny internetowej. Usługi wykonują wyłonieni przez system, współpracujący z serwisem wykonawcy. Serwis Workcare pełni jedynie rolę pośrednika pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. Świadczenie usług przez wykonawcę na rzecz zamawiającego jest dobrowolne i odbywa się na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami. Serwis Workcare nie jest stroną takiej umowy.
Serwis Workcare świadczy usługi tylko w wybranych rejonach Warszawy i jej okolicach. Pomimo tego, współpracuje z nami już kilkuset sprawdzonych wykonawców i liczba ta rośnie lawinowo, z dnia na dzień. Chętnych do podjęcia współpracy zapraszamy do rejestracji, a szczegółowych informacji udzielamy pod adresem: info@workcare.pl, lub telefonicznie: +48 601 692 009.
Technicznie rzecz ujmując, wykonanie usługi można zlecić na dwa podstawowe sposoby:
  • Za pomocą aplikacji mobilnej, którą można pobrać nieodpłatnie ze sklepu Google Play,
  • On-line, poprzez naszą stronę internetową: www.workcare.pl.
Powyższe narzędzia są głównym źródłem pozyskiwania zleceń dla wykonawców.
Bez biura, bez szefa, wykonawcy zajmują się tylko tym co potrafią robić najlepiej, a my dbamy dlań o klientów.
Zamawianie usług przebiega szybko i bezstresowo, z pomocą bardzo intuicyjnych narzędzi. Począwszy od złożenia zapytania, poprzez wybór wykonawcy i zatwierdzenie zlecenia, aż po końcowe rozliczenie usługi, zamawiający nie ma możliwości popełnienia błędu i w każdej chwili może zrezygnować z zamówienia! Proces zamawiania usług wygląda następująco: Zamawiający wyszukuje spośród dostępnych w serwisie usług tą, którą chciałby zlecić do wykonania, określa jej lokalizację poprzez udostępnienie swojego położenia lub wpisanie kodu pocztowego i naciska przycisk [Dalej], System pod kątem przyjętego zgłoszenia przeszukuje w tle bazę dostępnych i aktywnych wykonawców, a następnie typuje trzech najbardziej odpowiednich do wykonania zgłoszonej usługi, Najwyżej oceniony spośród wyłonionych wykonawców zostaje przedstawiony zamawiającemu jako pierwszy do akceptacji, Zamawiający może zaakceptować zaproponowanego wykonawcę lub go odrzucić i poprosić o następnego. Wówczas kolejny z wytypowanych zostaje przedstawiony zamawiającemu. Zamawiający może trzykrotnie zmienić wykonawcę, Zamawiający akceptuje wykonawcę przyciskiem [Zamów usługę] i przechodzi do następnego ekranu w celu podania szczegółowych danych zamówienia. Po wprowadzeniu wymaganych danych, przyciskiem [Zatwierdź] akceptuje 'Regulamin serwisu' i potwierdza złożenie zamówienia, System za pośrednictwem zintegrowanego z serwisem, zewnętrznego procesora płatności obciąża (blokuje) kosztami usługi rachunek bankowy zamawiającego lub zabezpiecza zapłatę w inny, uzgodniony z zamawiającym sposób. Jest to warunek konieczny do uruchomienia usługi! Serwis zabezpieczając płatność staje się dla stron gwarantem bezpieczeństwa, tj. poprawności przebiegu, wykonania i rozliczenia usługi, Po zaksięgowaniu wpłaty lub uzgodnieniu innej formy zapłaty, system wysyła na ekran zamawiającego dane zamówienia oraz informację o czasie pozostałym do przybycia wybranego wykonawcy na miejsce wykonania usługi lub czasie, pozostałym do zakończenia jej wykonywania. Przesyła również stronom dane umożliwiające wzajemny kontakt, W trakcie wykonywania usługi, wykonawca przesyła do systemu i na ekran zamawiającego informacje, dotyczące postępu prac. Z poziomu aplikacji mobilnej, zarówno wykonawca jak zamawiający mogą kontaktować się ze sobą telefonicznie lub drogą SMS-ową, W przypadku wybranych usług, zamawiający może śledzić położenie wykonawcy ze swojego urządzenia mobilnego, za pomocą modułu GPS z mapą, Po wykonaniu usługi, wykonawca przesyła do systemu i na ekran zamawiającego informację o zakończeniu prac, System przelicza ostateczną wartość usługi i obciąża nią rachunek zamawiającego. Na życzenie, zamawiający otrzymuje e-mailem pokwitowanie rozliczenia usługi, Zamawiający może zgłosić poprawki lub ocenić pracę wykonawcy. W tym celu, otrzyma zapytanie z prośbą o nieobowiązkową i anonimową ocenę pracy wykonawcy, w skali od 1 do 5, Zamawiający ma możliwość dodania wykonawcy do swoich ulubionych, co będzie skutkowało bezpośrednim przekierowaniem doń następnego zlecenia o ile wykonawca będzie dostępny.
Proces przyjmowania i realizacji usług wygląda następująco: Po zadeklarowaniu gotowości do pracy przyciskiem [Dostępny/Niedostępny], system wciąga zarejestrowanego i zweryfikowanego wykonawcę na listę aktywnie oczekujących na zlecenia, Po przyjęciu zlecenia, system przeszukuje bazę aktywnych wykonawców i wysyła do wykonawców spełniających warunki zgłoszenia zapytanie ofertowe, dot. możliwości wykonania zgłoszonego zlecenia, Wykonawca po otrzymaniu zapytania, sam decyduje o gotowości do przyjęcia zlecenia i wykonania usługi, lub o jego odrzuceniu, System zbiera od wykonawców zgłoszenia gotowości do wykonania usługi, System zgodnie z założonymi kryteriami, wyłania spośród nadesłanych zgłoszeń trzech najbardziej odpowiednich wykonawców, System zgodnie z tymi samymi kryteriami, typuje najlepszego spośród wyłonionych wykonawców i przedstawia go zamawiającemu, Zamawiający ma prawo do trzykrotnej zmiany zaproponowanego mu wykonawcy, Zamawiający akceptuje wykonawcę i potwierdza złożenie zamówienia, System zabezpiecza od zamawiającego płatność oraz informuje wykonawcę, że został wybrany do wykonania zleconej usługi, Po zaksięgowaniu płatności, system przekazuje stronom wzajemne dane kontaktowe i wysyła do wykonawcy polecenie rozpoczęcia wykonania usługi, System uruchamia wykonawcy czas wymagany do: przybycia do zamawiającego, lub na miejsce wykonania usługi, lub czas pozostały do zakończenia wykonywania zlecenia (zazwyczaj 60 min.), W trakcie wykonywania usługi, wykonawca przesyła do systemu i na ekran zamawiającego predefiniowane informacje, dotyczące postępu prac, W przypadku wybranych usług, zamawiający może śledzić położenie wykonawcy ze swojego urządzenia mobilnego, za pomocą modułu GPS z mapą, Po wykonaniu usługi, wykonawca przesyła do systemu i na ekran zamawiającego predefiniowaną informację o zakończeniu prac, W przypadku zgłoszenia poprawek, wykonawca ustali z zamawiającym sposób i termin ich wykonania. Po akceptacji wykonawstwa, system przelicza ostateczną wartość usługi, potrąca umowną prowizję i rozlicza wynagrodzenie z wykonawcą, Wykonawca dla bezpieczeństwa innych wykonawców, może ocenić zamawiającego. W tym celu, otrzyma on zapytanie z prośbą o nieobowiązkową i anonimową ocenę zamawiającego, w skali od 1 do 5 gwiazdek.
Tak! Nie gwarantujemy tego, ale zdecydowana większość drobnych zleceń (96%) jest realizowana w czasie krótszym niż 1 godzina. Wykonanie niektórych zleceń, ze względu na ich charakter lub towarzyszące im okoliczności wymagają więcej czasu, dlatego proszę mieć to na uwadze.
Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa a zatem nie jest wymagana od zamawiających! Jednakże rejestracja usprawnia obsługę zleceń, przyśpiesza rozliczenia oraz pozwala zamawiającym na korzystanie z ofert promocyjnych i zniżkowych kodów rabatowych. Zarejestrowany użytkownik może odwoływać się do historii swoich zamówień i powtarzać wcześniejsze zlecenia. Wszystkie dane niezbędne do uruchomienia zlecenia, system odtworzy z ostatniego zgłoszenia. Dodatkowo, ma on możliwość rezerwacji usługi do powtórzenia w określonym terminie lub terminach. Zamawiający, który dokonał rejestracji może w każdej chwili wyrejestrować się z serwisu, bez ponoszenia jakichkolwiek opłat.
Tak, od wykonawców rejestracja jest wymagana i obowiązkowa! Podczas darmowej rejestracji, wykonawca oprócz podania danych teleadresowych będzie musiał obligatoryjnie określić zakres swoich umiejętności, podać stawkę i miejsce świadczenia usług, ustalić sposób przyjmowania zapłaty oraz zaakceptować "Regulamin serwisu". Po zarejestrowaniu, ale jeszcze przed dopuszczeniem do grona aktywnych wykonawców z prawem do przyjmowania zleceń i edycji swojego konta, osoba wykonawcy zostanie poddana weryfikacji. Wykonawca może w każdej chwili wyrejestrować się z serwisu, bez ponoszenia jakichkolwiek opłat.
Schemat współpracy jest bardzo prosty: Nowy wykonawca zakłada konto i rejestruje się w serwisie, System poddaje go krótkiej weryfikacji telefonicznej i oczekuje na decyzję administratora (weryfikacja szczegółowa) o dopuszczeniu do puli aktywnych wykonawców, z prawem do przyjmowania zleceń i edycji swojego konta, Po pomyślnej weryfikacji, zarejestrowany wykonawca jest umieszczany w bazie serwisu. Od tego momentu, do wykonawcy należy już decyzja pozostania dla serwisu dostępnym i gotowym do podjęcia pracy lub nie (przyciski: Dostępny/Niedostępny). Po zadeklarowaniu gotowości do pracy [Dostępny], system wciąga wykonawcę na listę aktywnie oczekujących na zlecenia. Nie zwlekaj, dołącz do nas lub skontaktuj się z naszym przedstawicielem, pod adresem: info@workcare.pl, lub telefonicznie: +48 601.692.009. Czekamy na Ciebie!
Wykonawca po otrzymaniu z systemu zapytania o możliwości wykonania określonego zlecenia, ma krótki czas na podjęcie decyzji i przyjęcie oferty (zazwyczaj 3 minuty). Brak odpowiedzi w wyznaczonym czasie jest traktowane, jako odrzucenie oferty. Tak krótki czas przeznaczony na podjęcie decyzji jest podyktowany koniecznością sprawnego zarządzania wszystkimi zgłoszonymi ofertami wykonawczymi oraz limitem czasowym, wymaganym do rozpoczęcia realizacji usługi.
Ceny usług oraz ich podstawowy zakres są zdefiniowane tak, aby zamawiający miał pewność i jednocześnie gwarancję, czego może się spodziewać. Na wysokość cen mają wpływ wyłącznie czynniki rynkowe. Usługi pilne (ekspresowe), obejmujące większy obszar czy też wymagające dłuższego w czasie lub odległości przemieszczenia wykonawcy, będą droższe od standardowych. Wykonawca nie może zmieniać cen usług podczas wykonywania zlecenia. Może natomiast zgłaszać do systemu większy od przyjętego zakres prac do wykonania, co po akceptacji Zamawiającego będzie się wiązało z wyższą zapłatą dla wykonawcy.
Nie! Ceny usług zlecanych za pośrednictwem serwisu Workcare są konkurencyjne względem cen oferowanych przez innych wykonawców lub firmy. A biorąc pod uwagę opisane wcześniej korzyści płynące ze współpracy oraz fakt, że zamawiający wraz z usługą otrzymuje gwarancję poprawności jej wykonania lub zwrot kosztów - ceny są wyjątkowo konkurencyjne. Serwis nie robi narzutu na ceny usług! Nasza prowizja tam, gdzie lub jeśli ma to zastosowanie jest rozliczana zgodnie z umową z wykonawcą.
Nic, korzystanie z naszej aplikacji jest całkowicie bezpłatne!
Aplikacja w trakcie używania transferuje niezbędne dane i z tego tytułu operator telefonii komórkowej użytkownika może naliczać opłaty. Są to jedyne koszty, jakie może ponosić użytkownik.
Tak, serwis wystawia faktury za usługi świadczone wykonawcom. Świadczenie usług przez wykonawcę na rzecz zamawiającego odbywa się na podstawie odrębnej umowy pomiędzy stronami, i z niej wynika ew. konieczność dokumentowania wykonanej usługi fakturą.
Tak, zaraz po wyłonieniu wykonawcy i zaksięgowaniu płatności, system przekazuje stronom ich dane kontaktowe, umożliwiając im wzajemny kontakt.
Do wykonania zlecenia, system typuje trzech najodpowiedniejszych wykonawców wg ustalonego klucza lub algorytmu: zakres umiejętności, aktywność lub dostępność, lokalizacja GPS, ranking i stawka. Po wyłonieniu najlepszego wykonawcy, zostaje on przedstawiony zamawiającemu z prośbą o akceptację lub zamianę. Możliwa jest trzykrotna zamiana, ale tylko w obrębie wytypowanych wykonawców.
Nie, nie ma obowiązku posiadania mobilnego terminala.
Telefon lub tablet muszą posiadać system Android, wersja 4+.
Każdy zamawiający ma prawo do dobrowolnej i anonimowej oceny pracy wykonawcy. Oceny takie budują ranking wykonawców i podnoszą jakość świadczonych usług. Gorąco zachęcamy do korzystania z możliwości oceny pracy wykonawców. Wykonawca również może ocenić zamawiającego, dzięki temu zwiększa bezpieczeństwo pracy swoim kolegom.
Telefony i tablety oparte na systemie Android są wyposażone w funkcje automatycznych aktualizacji. Wystarczy zaznaczyć w ustawieniach, tzw. "zielony haczyk" wówczas aktualizacja będzie się inicjowała i przebiegała automatycznie, bez potrzeby jej wywoływania.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

Kontakt

O Workcare

Powiedz nam, co potrzebujesz, podaj miejsce wykonania usługi i pozwól nam działać. W ciągu 60 minut usługa lub sprawdzony wykonawca będą u twoich drzwi i co najważniejsze, płacisz tylko za pracę dobrze wykonaną!.

Więcej